جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

معرفی کتاب: پول خود را مدیریت کنید

معرفی کتاب: پول خود را مدیریت کنید

«پول خود را مدیریت کنید» عنوان کتابی است که گروه سیمپل سنتس آن را تألیف کرده و نشر راه طلایی به چاپ رسانده است. روش‌های این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید خودتان را از چرخه‌ی بدهکاری بیرون بکشید، پول خود را مدیریت کنید و رفاه و ثبات مالی به دست آورید. تمام این روش‌ها، ترکیبی از راه‌هایی برای رسیدن به ثروت پایدار، آن هم نه به شکل خطرناک و روش گمانه‌زنی، است.

نویسندگان این کتاب می‌گویند: این کتاب به شما نخواهد آموخت که چگونه به‌سرعت پولدار شوید! راه‌حل‌های گام‌به‌گام این کتاب همگی حقیقی هستند، ولی لزوماً اجرای آن‌ها ساده و راحت نیست. این کار به عزم راسخ و سخت‌کوشی بسیار احتیاج دارد، درست مثل کسانی که در قدیم به‌سختی تلاش می‌کردند؛ ولی اگر یافتن راه خود برای بیرون آمدن از بدهی آسان بود، دیگر نیازی به خواندن این کتاب نبود. نگران نباشید، با کمی خودآگاهی، ذهنی درست تنظیم شده و کمی نظم و انضباط می‌توان این کار را انجام داد و گام‌های خود را برحسب راهنمایی‌های این کتاب برداشت تا به جایگاه امن باثبات مالی و ثروت فراوان رسید. اگرچه این کتاب همچون یک راهنما به شما کمک می‌کند تا از مشکلات بدهی و قرض رهایی یابید، که چندان هم کار ساده‌ای نیست، ولی علاوه بر اینکه شما را از آن مشکلات می‌رهاند، کاری می‌کند که امور مالی شما به ثباتی جامع برسد.

چرا قصد داریم این کار را انجام دهید؟ خب، ساده است، برای اینکه تغییر ذهنیت و عادت‌های شما برای اینکه بتوانید از مشکلات مالی خلاص شوید، بزرگ‌ترین کار است و تا زمانی که شما از الگوهای قدیمی و افکار سنتی پیروی کنید، انجام این کار ناممکن خواهد بود. با تغییر افکار و عادت‌های خود می‌توانید امنیت مالی بهتری برای خود بسازید و طوری تغییر کنید که دیگر هرگز به روش‌های قرض گرفتن گذشته برنگردید. وقتی که یک‌بار ذهن شما تغییر شکل یابد و عادت‌های شما به‌شکل نوینی تغییر کند، نه‌تنها بسیاری از آن عادت‌ها، که برای شما قرض و بدهی را به ارمغان می‌آوردند، از بین می‌روند، یاد می‌گیرید چگونه با روش‌های درست به ثروت باثبات و زندگی خوب دست یابید. فرآیند نشان‌داده‌شده در صفحات این کتاب فقط به شما کمک نمی‌کند که از مشکلات رهایی یابید، بلکه فواید بیشتری هم برایتان خواهد داشت.

این کتاب روش‌های بسیار خوب و مناسبی به شما معرفی خواهد کرد تا به کمک آن‌ها یاد بگیرید که مهم نیست زندگی چه بازی‌هایی با شما خواهد کرد، فقط نباید دیگر ریسک بکنید و در دام قرض و بدهی گرفتار شوید، زیرا برای رهایی از آن خودتان را آماده می‌کنید.

این چیزی است که این کتاب قرار است به شما یاد بدهد. فقط نباید به فکر رهایی از بند مشکلات مالی بود، بلکه باید راه‌حل مناسبی پیدا کرد که دیگر دچار چنین مشکلاتی نشد. با روش‌های درست مدیریتی، امور مالی خود را کنترل کنید و آن را به یک ثبات حقیقت برسانید.

قسمتی از کتاب پول خود را مدیریت کنید:

چندبار تابه‌حال چیزی را خرید کرده‌اید که می‌خواستید ولی به آن احتیاجی نداشتید؟

پذیرفتن این موضوع ممکن است کمی سخت و دشوار باشد؛ ولی این موضوع بخشی از تغییر تفکرتان است که باید آن را قبول کنید. بیایید نگاهی خوب، سخت‌گیرانه و واقع‌بینانه‌ای نسبت به خریدی که می‌خواهیم بکنیم داشته باشیم و آنچه را فقط دوست داریم از آنچه واقعاً به آن نیاز داریم، از هم تفکیک کنیم. ممکن است احساس کنید که خرید اشتراک شبکه‌های خانگی را خیلی دوست دارید، ولی بیایید با خود صادق باشیم: می‌توانید بدون آن زندگی کنید. وقتی که بدهی‌هایتان را تسویه کردید باید به دنبال چیزهایی باشید که بدون آن‌ها هم می‌توانید زندگی کنید. به عبارت بهتر، آنگاه به‌راحتی می‌توانید به دنبال دلتان بروید. خب، در حال حاضر به چه چیزهایی نیاز دارید؟ بی‌شک برای ادامه‌‌ی زندگی به غذا، آب، سرپناه و پوشاک احتیاج دارید.

باید برای تهیه‌ی غذا هزینه کنید، ولی لزومی ندارد برای خوردن غذا به رستوران گران‌قیمت بروید، اگر خودتان مواد اولیه را تهیه کنید و غذا را بپزید، می‌توانید صرفه‌جویی کنید و مطمئن باشید از نرفتن به رستوران کسی نخواهد مرد. بدین‌ معنا که برای پرداخت قبوض گاز، برق، آب، تلفن، پسماند، اینترنت احتیاج به پول دارید. البته پرداخت قبض تلفن شخصی و اینترنت برای ادامه‌ی حیات ضروری نیست، ولی فقدان این دو مورد زندگی‌تان را بیش‌از‌حد سخت خواهد کرد، به‌خصوص در دنیای امروز، مخصوصاً اگر کسی مجبور باشد از تلفن و اینترنت برای انجام کارهایش استفاده کند. بنابراین می‌توانید آن را هم جزء لیست ملزومات قرار دهید؛ ولی نیازی نیست این تلفن آخرین مدل تلفن هوشمند باشد، اگر کمی خوب فکر کنید، می‌توانید یک تلفن مناسب که کارآیی لازم را داشته باشد، خریداری کنید با قیمت مناسب! امروزه بیشتر افراد برای برقراری ارتباط از اینترنت استفاده می‌کنند، ولی می‌توانید با کمی جست‌وجو یک اینترنت کم‌هزینه پیدا کنید که سرویس‌دهی خوبی داشته باشد. معمولاً برای مصرف خانگی از وای‌فای‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد.

به خاطر داشته باشید: این فقط یک موقعیت موقتی است و به مجرد این که بدهی‌هایتان را تسویه کنید، مجدد می‌توانید به روال عادی زندگی برگردید.

خرید کتاب پول خود را مدیریت کنید       

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.