جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

معرفی کتاب: بیانیه‌ی قهرمان هر روزه

معرفی کتاب: بیانیه‌ی قهرمان هر روزه

«بیانیه‌ی قهرمان هر روزه» با زیرعنوانِ مثبت‌نگری را فعال، بهره‌وری‌تان را بیشینه و به دنیا خدمت کنید، کتابی است نوشته‌ی رابین شارما که نشر بهارسبز آن را به چاپ رسانده است. این کتاب درباره‌ی نبوغ زیاد، نجابت و قهرمانی‌ای است که امروز درون هر قلب تپنده‌ای زندگی می‌کند.

نویسنده می‌گوید: خلق کردن این کتاب برای شما، فرح‌بخش، ترسناک، الهام‌بخش و فرسوده‌کننده بود. نوشتن «بیانیه‌ی قهرمان هرروزه» باعث شد تا به مکان‌هایی درونِ حرفه‌ام، شخصیت و وظیفه‌ام بروم تا فراتر از آنچه قبلاً می‌دانستم خدمت کنم. هنگام پایان یافتن این کتاب، انسانی کاملاً متفاوت از زمان آغاز این فرایند بودم.

در صفحه‌های پیشِ‌رو، فلسفه‌ای را کشف خواهید کرد که برای تجسم بخشیدن به عالی‌ترین استعدادهایتان تنظیم شده، روشی انقلابی برای تولید شاهکارها و جریان پیوسته‌ای از بینش‌هایی که یک زندگی با زیبایی نفس‌گیر، لذت دائمی و آزادی معنوی برایتان به ارمغان خواهد داشت.

در این کتاب، بیشتر از کتاب‌های قبلی‌ام درباره‌ی خودم گفته‌ام. آشکار کردن این آسیب‌پذیری، فرایندی ترسناک اما نهایتاً رضایت‌بخش بوده است. نگاهی صادقانه به شکست‌هایمان به ما کمک می‌کند آن‌ها را به خرد تبدیل کنیم، درست است؟ و پذیرش آزارهایی که دیده‌ایم به ما امکان می‌دهد دوباره آن را به قدرت تبدیل کنیم.

حین خواندن آنچه بر من گذشت، صادقانه امیدوارم یاد بگیرید از چه خطرهایی پرهیز کنید، چگونه مشکلات را به پیروزی و راه‌های شگفت‌انگیزی تبدیل کنید که زندگی همیشه به نفع شما شکوفا شود، حتی اگر ظاهراً این‌گونه نیست.

«بیانیه‌ی قهرمان هرروزه» به گونه‌ای برایتان نوشته شده که انگار آخرین کتاب من است. امیدوارم و دعا می‌کنم بتوانم کتاب‌های بیشتری بنویسم. اما زندگی انسان سفری شکننده است و هیچ‌یک از ما نمی‌دانیم فردا چه می‌شود. به همین دلیل، بهترینی را که دارم در این راهنمایِ بهره‌وری عالی، عملکرد سرآمد، شادی دائمی و خدمت غیرمعمول به جامعه، به شما دادم.

صادقانه و از تهِ قلب آرزو دارم دانشی که در حال به دست آوردن آن هستید، موهبت‌های خوابیده‌ی درونتان را بیدار کند و آتش درونتان را بیفروزد تا شاهکارتان را خلق کنید و به شما کمک کند جادوی شخصی‌تان را درک کنید تا زندگی‌ای داشته باشید که بیشتر می‌خواهید. ضمن اینکه دنیایمان را به جای بهتری تبدیل می‌کنیم.

قسمتی از کتاب بیانیه‌ی قهرمان هر روزه:

اورسون ولز به‌صورت گسترده‌ای به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین فیلمسازان تاریخ در نظر گرفته شده است. او فیلم همشهری کین را ساخت.

او راوی و کارگردان اقتباس رادیویی فوق‌العاده‌ای از رمان اچ.جی.ولز با عنوان جنگ دنیاها بود که باعث حمله‌ی عصبی گسترده در شنونده‌ها شد که باور کرده بودند زمین واقعاً مورد حمله‌ی فرازمینی‌ها قرار گرفته و به دنبال سرپناه می‌گشتند. او با استفاده از زاویه‌های غیرعادی دوربین، تکنیک‌های برگزیده‌ی صدا و فیلمبرداری‌های طولانی که به علامت او تبدیل شد، روش ساخت فیلم را دوباره اختراع کرد. اما آنچه درباره‌ی اورسون ولز بیشتر مورد تحسین من است، صداقت هنری اوست و فداکاری او برای بی‌نقص بودن به عنوان رهبری خلاق.

پس از سه ماه در اتاق تدوین، برای اطمینان از اینکه فیلمش با عنوان نشانی از شر، نمایش قدرت و مهارت خواهد بود، کار کردن ولز روی پروژه از سمت استودیو ممنوع شد. (او همیشه مدیران هالیوود یک بیگانه دیده می‌شد و اغلب برای ساختن فیلم‌ها دوران سختی داشت).

ولز که ناامیدی اطرافیانش را از کمال‌گرایی خودش درک کرده بود گفت: می‌توانم تا ابد روی تدوین یک فیلم کار کنم. نمی‌دانم چرا این‌قدر از من زمان می‌گیرد؛ اما تأثیرش این است که خشم تولیدکننده‌ها را برمی‌انگیزد و در نتیجه فیلم را از دستم درمی‌آورند.

چند ماه پس از برکناری‌اش، ولز  فیلم نشانی از شر را دید که توسط استودیو تدوین شده بود. او خیلی آشفته شد که کیفیت فیلم نشان‌دهنده‌ی استانداردهای برتری او نبود -با اینکه او دیگر درگیر نبود (پولی نمی‌گرفت)- یادداشتی برای رئیس تولید نوشت و با جزئیات و دقتی به‌یادماندنی تدوین‌های مورد نیاز را ذکر کرد.

-این مستند ۵۸ صفحه بود.

-من آن را خوانده‌ام و نفس‌گیر است.

تخصص فنی‌ای که از خود نشان می‌دهد، توجه به کوچک‌ترین نکاتی که نمایش می‌دهد و احترامی که برای جداسازی نام خوبش نشان می‌دهد، مبهوت‌کننده و انگیزه‌ای عالی است برای هرکسی که برای ساختن کارهای ماندگار، جدی است.

تولیدکننده آن پیشنهادها را دور انداخت و فیلم همان‌گونه که بود منتشر شد. هجده سال با همان نسخه در بازار ماند تا اینکه آن یادداشت کشف شد و در مجله‌ی کوارترلی فیلم منتشر شد و توجه کارگردانی را جذب کرد که اورسون ولز را می‌پرستید. او فیلم را دوباره تدوین کرد تا بیشتر مطابق نسخه‌ی اصلیِ سازنده‌ی واقعی آن شود.

منتقدها آن را دوست داشتند؛ اما از نظر من، پیروزی واقعی در انتشار دوباره‌‌ی فیلم نبود، بلکه در نوشتن آن یادداشت بود که تأکید می‌کند ساختن یک شاهکار، کمتر درباره‌ی پول فروش آن و بیشتر درباره‌ی شخصیت خالق آن است.

خرید کتاب بیانیه‌ی قهرمان هرروزه

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.