جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

از بدل شدن به یک ستاره کودک با کشتن مرغ مقلد تا تور برادوی

از بدل شدن به یک ستاره کودک با کشتن مرغ مقلد تا تور برادوی

مری بادهام خود را پیرزنی بازنشسته توصیف می‌کند که دوست دارد در باغش باشد و با نوه‌هایش بازی کند.

به گزارش تایمز، این چهره در سال ۱۹۶۲ یک ستاره‌ی کودک بود و با بازی در نقش دختر آتیکوس فینچ، در نسخه‌ی سینمایی کشتن مرغ مقلد که نامزد جایزه‌ی اسکار شد، مردم را مجذوب خود کرد.

اکنون پس از گذشت ۶ دهه و فعالیت در مشاغل گوناگون، مری کمک می‌کند تا این داستان بار دیگر دراماتیزه شود، این‌بار از نقطه‌نظری متفاوت. بادهام که پیش‌تر به‌عنوان بازیگر صحنه فعالیتی نداشته، اکنون در حال تمرین برای یک تور برادوی از مرغ مقلد است که در آن نقش خانم دوبوز، همسایه‌ی بدجنس و معتاد به مرفین، را بازی خواهد کرد.

نظر بادهام که اکنون ۶۹ ساله است، هنوز در مورد این اتفاق کمی مبهم است. او می‌گوید که یک تماس نامنتظره از طرف گروه تولید دریافت کرده و از او برای تست بازیگری دعوت شده است. کارگردان نمایش، بارتلت شر گفته که نام بادهام در طول دوران همفکری‌ها برای این تور مطرح شده است و تیم چیدمان بازیگران به دنبال او رفته‌اند. شر گفته به محض اینکه او را در کارگاهی دیده می‌دانسته که بادهام می‌تواند از پس این کار برآید. او تاکنون به عنوان بازیگر روی صحنه نرفته است، اما این چالشی بزرگ برایش خواهد بود. مری هوش درخشان، هنر شنیدن، ارائه‌ی دقیق و همه چیزهایی که شما به عنوان یک بازیگر عالی به آن نیاز دارید را در اختیار دارد.

بادهام به شکل تصادفی وارد جهان بازیگری شد. زمانی که یک استعدادیاب  در بیرمنگام، آلا، جایی که او زندگی می‌کرد حضور یافت و به دنبال دختری جنوبی بود که در اقتباس سینمایی رمان هارپر لی که در سال ۱۹۶۰برنده جایزه پولیتزر شد بازی کند. مادر بادهام در تئاتر محلی اجراهایی داشت و برادرش (که بعدها کارگردان سینما شد) در مدرسه نمایش بود.

مری در یک تست بازیگری شرکت کرد و پیش از اینکه از نتیجه‌ی آن مطلع شود به کالیفرنیا رفت و در کنار بازیگری به نام گریگوری پک، که بعدها به یک مربی و دوست مهم تبدیل شد، بازی کرد.

بادهام همچنین گفته که معتقد است شخصیت خانم دوبوز به‌عنوان یک معتاد به مورفین در زمانی که بسیاری از امریکایی‌ها با اعتیاد به مواد افیونی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، مهم است. او گفته: این به من جنبه دیگری از داستان را می‌دهد تا روی آن تمرکز کنم.   

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.