جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

آمازون و مک‌میلان به یک توافق بزرگ دست یافتند

آمازون و مک‌میلان به یک توافق بزرگ دست یافتند

در نامه‌ای سرگشاده به نویسندگان و تصویرگران، جان سارجنت، مدیر عامل مک‌میلان خبر بزرگی را اعلام کرد. به گزارش اِن‌.پی.‌آر، این انتشارات اعلام کرده که با آمازون به یک توافق دست یافته که کتاب‌های چاپی و دیجیتال را پوشش می‌دهد. این قرارداد که به مک‌میلان آزادی بسیاری برای قیمت‌گذاریِ کتاب‌ها اعطا می‌کند، این انتشارات را به سومین ناشر بزرگ ایالات متحده در چند ماه اخیر تبدیل می‌کند که به توافقی مشابه با آمازون دست یافته است، مسیری که حرکت در راستای ناشرینی چون سایمون، شوستر و هاچت‌بوک را دنبال می‌کند.

سارا گلمن، سخنگوی آمازون در بیانیه‌ای که به بلومبرگ ایمیل شده، این قرارداد را تحسین کرده است. گلمن نوشته: «این به ما امکان می‌دهد تا تجارت خود را همراه با مک‌میلان و نویسندگان آن‌ها توسعه دهیم.» و مهم‌تر از همه، این توافق به‌طورخاص یک انگیزه‌ی مالی برای مک‌میلان ایجاد می‌کند تا قیمت‌های پایین‌تری را برای خوانندگان ارائه دهد.

سارجنت البته معتقد است: «آمازون از طریق نوآوری بزرگ و مقادیر حیرت‌انگیزی ریسک و سخت‌کوشی، ۶۴ درصد از سهم بازار کتاب‌های الکترونیک مک‌میلان را در اختیار گرفته است.»

سارجنت همچنین به نبرد جاری با کمپانی اپل برای اصلاح قیمت کتاب‌های الکترونیک اشاره کرده است؛ او گفته که حکم دادگاه که البته اکنون در مرحله‌ی تجدید نظر است عملاً تعیین کرده که ناشران باید به اپل اجازه تخفیف نامحدود روی کتاب‌های الکترونیکی را بدهند.

سارجنت با چهره‌ای که آثار بهت در آن هویداست خاطر نشان می‌کند: «ظاهراً طنز در عصر دیجیتال رونق یافته است.»

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.