جستجوی کتاب

عنوان کتاب، مولف، مترجم یا ناشر مورد نظر خود را برای جستجو وارد کنید.

ورود به فروشگاه

خانه درختی با تراکم‌ هوایی‌اش ۱۰۴ طبقه شد!/ اندی و تری و خل و چل‌بازی‌های تمام نشدنی‌شان

خانه درختی با تراکم‌ هوایی‌اش ۱۰۴ طبقه شد!/ اندی و تری و خل و چل‌بازی‌های تمام نشدنی‌شان خانه درختی ۱۰۴ طبقه، اثر فوق‌العاده جذابِ اندی گریفیتس و با تصویرگری تری دنتون به همت نشر هوپا به چاپ رسیده است. اندی گریفیتس سال ۱۹۶۱ به دنیا آمد و یکی از پرطرفدارترین نویسنده‌های کودک در استرالیاست. بیشتر از همه مجموعه‌ی جذاب و نوآورانه‌ی خانه درختی بود که باعث شد اندی محبوبِ کودکان کتابخوان شود. کتاب‌های اندی گریفیتس در بیست سالِ گذشته از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و بیش از پنجاه جایزه به انتخاب کودکان استرالیا دریافت کرده‌اند. اندی از طرفداران سوادآموزی و سفیر دولتی بنیاد سوادآموزی به بومیان است. مجموعه کتاب‌هایِ خانه درختی با تصویرگری جذاب تری دنتون هم همراه شده که تاکنون جوایز بسیاری برای تصویرگری‌های خلاقانه‌اش دریافت کرده است. این دو همکاری خوبی با هم دارند. گریفیتس می‌نویسد و دنتون برای این نوشته‌ها نقاشی می‌کشد.

خانه درختی

اندی در این جلد، یک بدشانسی عجیب آورده! او گرفتارِ یک دندان درد وحشتناک شده و ماموریتش را هم برای آقای غول دماغ باید انجام دهد. اما با وجود این دندان درد، انگار کله پوک شده و مغزش اصلا کار نمی‌کند! از آن طرف هم خریدِ جوک نویس ۲۰۰۰ اصلا پول و پله کمی نمی‌خواهد، پس چاره چیست؟ خل و چل بازی‌های اندی و تری در خانه درختی ۱۰۴ طبقه هم انتهایی ندارد. پرت کردن یخچال، ساخت پول با دستگاه ویژه! شاید هم عسل، چون این دستگاه عسل هم می‌سازد، بالا رفتن از راه پله تمام نشونده! و جنگ کلوچه‌ای بخشی از آنهاست!

خانه درختیتری دنتون

در کتاب خانه درختی ۱۰۴ طبقه می‌خوانیم:

می‌گویم: الان نه تری! وقت مسخره بازی نیست، دندونم خیلی درد می‌کنه! تری می‌گوید: می‌دونم! ولی دندونت خودش راه حل تمام مشکل‌هاست! می‌گویم: چه جوری به این نتیجه رسیدی؟ تری می‌گوید: ببین، تنها کاری که باید بکنیم اینه که دندونت رو بکشیم! تو هم امشب منتظر بشی تا فرشته‌ی دندون بیاد و برش داره و به جاش یه سکه‌ی دو دلاری بذاره، اون وقت پولمون واسه خریدن یه جوک نویسِ ۲۰۰۰ جور می‌شه! می‌گویم: خیلی احمقانه‌ست. تری که ناامید شده، می‌گوید: خب پس... می‌گویم: اون قدر احمقانه که شاید جواب بده! بریم امتحانش کنیم! تری می‌گوید: هورااا تری‌دندونی در خدمته! فقط از جات تکون نخور تا با این چکش کارِ دندونت رو بسازم!!! خانه درختی ۱۰۴ طبقه را آنیتا یارمحمدی ترجمه کرده و اثر حاضر در ۳۵۳ صفحه رقعی با جلد نرم و قیمت ۲۷ هزار تومان چاپ و روانه کتابفروشی‌ها شده است. برای خرید کتاب خانه درختی ۱۰۴ طبقه از فروشگاه کلیک کنید واحد خبرگزاری موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات

خانه درختیطرح جلد اصلی کتاب خانه درختی ۱۰۴ طبقه

در حال بارگزاری دیدگاه ها...
هیچ دیدگاهی برای این کالا نوشته نشده است.